نوین دی تا

وی پ-ی ا-ن

نوین دی تا

وی پ-ی ا-ن

ممنوعیت ها

قوانین استفاده از وی پ-ی ان 

 

لطفا به ادامه مطلب بروید و قوانین را رعایت کنید 

 

در صورت مشاهده موارد با کاربر برخورد خواهد شد 

 

با تشکر

ممنوعیت ها

استفاده از تورنت (Torrent) ، استفاده از سرویس ها جهت نفوذ به دیگر سرور ها و امور هکینگ ، ارسال اسپم و کلیه ی فعالیت هایی که توسط دیتا سنتر های آمریکایی خلاف شناخته می شوند ، خلاف قوانین ما بوده و با متخلف برخورد می شود.

1- ارائه این سرویس فقط برای رفع تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران توسط کشورهای بیگانه آمریکا می باشد.

2- چنانچه هر یک از کاربران سرویس ما از این سرویس سوء استفاده نماید:
الف: تخلف صورت گرفته بر عهده ی خود کاربر بوده و ما هیچ گونه مسئولیتی را در قبال متخلفین نمی پذیرد.
ب: در صورت مشاهده ی تخلف ابتدا به مدت 3 روز ، در صورت تکرار به مدت یک هفته و در صورت تکرار مجدد اکانت کاربر را حذف خواهد نمود.

3- ثبت آی پی اختصاصی در دیتا سنتر بین 1 تا 3 روز به طول می انحامد ، پس در صورت موجود نبودن آی پی خالی بر روی سرور کاربری که سرویس اختصاصی را سفارش داده است مستلزم است تا نهایتا 3 روز صبر کند. البته توجه داشته باشید که بر روی سرور ما 200 عدد آی پی موجود بوده که در همیشه حداقل 10 عدد آنها خالی است و در صورت کمبود مجددا سفارش داده می شود.

4- عدم اطلاعات کافی در مورد چگونگی اتصال به سرور ما ، بر عهده ی این شرکت نبوده و کاربر موظف بر پرسش از بخش پشتیبانی و رفع نیاز های خود می باشد.

5- چنانچه در مدت زمان ارائه خدمات به دلایلی که از اراده ما خارج باشد - مواردی همچون تغییرات مخرب جوی، سیل، آتش سوزی، زلزله، و...، اشکالات مخابراتی ، هر گونه ممنوعیت داخلی وخارجی، عدم پاسخگویی و یا اجبار بر دریافت مبالغ اضافی توسط شرکتهای خارجی فراهم کننده خدمات، هر گونه تغییرات در قوانین داخلی و خارجی، جنگ، اغتشاشات، اعتصابات، تغییرات در نرخ ارز، بسته شدن سرور توسط دیتا سنتر و کلیه شرایطی که از دسترس ما خارج باشد و در اینجا ذکر نگردیده است- در تداوم ارائه خدمات خدشه ای وارد گردد و یا باعث قطع موقت آن گردد، هیچگونه مسئولیتی بر عهده شرکت و مسئولین آن نخواهد بود.

6-در مواقعی که سرور دچار مشکل شده کاربران این حق را به خود میدهند که از جواب به هرگونه تماس های تلفنی مشترکین و ایمل های آنان خودداری کنند. به علت زیاد بودن کاربران این کار مشترکین باعث میشود که سرعت ترمیم سرور به کندی پیش رود.

7- قطع شدن و یا لیمیت شدن سرویس ها به هر نحوی که از عهده ی ما خارج باشد ، (به طور مثال لیمیت پورت PPTP در مواقع سیا-سی مثل روز قدس ، 22 بهمن ، 22 خرداد و کلیه ی مواقع حساس سیا-سی دیگر که به طور کلی پورت اتصالی به وسیله ی دول-ت محدود میشود و هیچ راهی برای گذشتن از این بند نیست!) بر عهده ی شرکت نیست . این به این دلیل است که سرویس دهنگان ما ایرانی نبوده و مشکلات مرتبط با کشور ما را متحمل نمیشوند! لذا ما نیز متحمل این زیان نخواهیم بود.

8- در صورت پرسش سوالات بی مورد و بی ربط از پشتیبانی سایت ، شرکت اجازه دارد پشتیبانی به فرد خاطی را به طور کلی قطع کرده و در صورت تکرار سرویس وی را نیز مسدود و وجه پرداختی وی برگشت داده نخواهد شد.

9- هر گونه توهین ، و به هر نحو بی احترامی به هر یک از کارکنان شرکت موجب قطع پشتیبانی و سرویس دهی به فرط خاطی خواهد شد.

10- ارسال ایمیل های مکرر ، اعلام درخواست سرویس هم از طریق یاهو و هم از طریق ایمیل ، و کلا هر اقدامی برای دریافت اکانت که 2 یا چند بار انجام گیرد و موجب سردرگمی بخش فروش شود به هیچ عنوان پاسخ داده نخواهد شد و وجه نیز برگشت داده نمیشود.

11-مشکلات سیستم فرد خریدار بر عهده ی ما نیست! و در صورتی که سرویس خریداری شده توسط ما تست شد و بی عیب بود کلیه ی مشکلات فرد بر عهده ی خود اوست و هیچ مسولیتی متوجه شرکت نیست. اگرچه در صورت رعایت ادب و احترام ، شرکت نهایت سعی خود را برای رفع مشکل فرد خریدار انجام خواهد داد ، اما این کار به عنوان وظیفه ی شرکت به عمل نمی آید.و هیچ مبلغی نیز برگشت داده نخواهد شد

12-در زمانی که سرور به مشکل بر خورده و دسترسی به اکانت ها غیر ممکن باشد شرکت این اجازه را به خود میدهد که اگر تا 3 روز کاری مشکل برطرف نشد هیچ وجهی را برگشت ندهد.اما اگر این مشکل به 7 روز کشیده شد با توجه به شرایط آن لحطه برای برگشت مبلغ به خریدار تصمیم گیری میشود.

13- در صورتی که ایمیل ارسالی شما توسط سرویس دهنده ی جیمیل اسپم شناخته شده و به پوشه ی اسپم (Spam - Junk Mail) رفته باشید قانون تحویل 2 ساعت پس از ایمیل شامل حال چنین ایمیلی نمیشود. طبیعی است که کلیه ی ایمیل ها چک میشوند اما اولویت با ایمیل های سالم و غیر اسپم است.


14- زمان کلیه ی اکانت های آی پی اشتراکی از اولین اتصال محاسبه می شوند (آی پی اختصاصی از روز خرید) . و همینطور محاسبه ی زمان به صورت اتوماتیک بوده و هیچگونه دخالت انسانی در آن نیست. لذا هیچ عذری مبنی بر اینکه اکانت من 4 روز دیگر دارد ، 3 روز کم شده و .... مورد قبول نبوده و هیچگونه جوابی نسبت به این تقاضا ها داده نخواهد شد.


بدیهی است سفارش سرویس های ما به معنای قبول تمامی شرایط ما بوده و خریدار پس از تحویل اکانت تمامی شرایط شرکت را پذیرفته و در صورت تخلف طبق قوانین با او برخورد خواهد شد.

با تشکر از حسن انتخاب شما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد